33333ee

?

离高考还有29日 各科进入疯狂复习阶段 下礼拜就模拟考 ...
琴日班会课有心理老师教我地缓解焦虑 班主任今朝同大家煲鸡汤
我未ready好呀!!!我知道时间唔等人  老师系上面狂敲黑板 但我地真系唔知what7u saying💀💀
一直想训想训咁 啊..好似黑眼圈快大过眼镜框了
我一直睇数学 一直冧
学来有咩用?出去实习都根本冇用过😂
呢个道理初中就明 宜家就好似行翻三年前既路
尽力就好啦:)我唔会怪自己既!
周围啲人都好似冇乜压力
自修就hea 翻宿舍就玩
自己有心无力...
男朋友一言不合就冷战
一冧到佢 我就更加认真啲睇书
忙起身既话 有啲烦恼可以hold一hold
哈哈哈哈 今日既自修唔可以颓啦✔

评论